Rijekai gyengeszeles futam

A rijekai versenyen igen erős mezőnyben tudott a magyar csapat versenyezni. Az alábbiakban egy kisszeles futamot láthattok fejkamerával felvéve. Tulajdonképpen a szememmel láthatjátok a futamot melyben én is versenyzek (HUN 23). A rajt után jobb csapáson mentem egészen sokáig, mert abban bíztam, hogy onnét fog frissülni a szél, ami be is jött, hiszen elsőként tudtam venni a bóját. A második szembeszeles szakaszon azonban elkövettem azt a hibát, hogy bíztam megint a frissülő szél erejében, viszont ekkor nem jött a szél. Engedtem a csábításnak ahelyett, hogy szorosan a többiek előtt fordulgatva próbáltam volna tartani a pozíciómat.

A videót állítsátok 1080p-re a minél tökéletesebb láthatóság érdekében.

Jó szelet!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

